Update 5:Mission Oeganda 2019 Blog Geert & Hermien

Update 5:Mission Oeganda 2019 Blog Geert & Hermien

Lieve allemaal, vanmorgen zijn we naar een school in Tororo geweest.
God was op een geweldige manier aan het werk. We zijn zo dankbaar voor wat Hij deed😊. Hij gaf zoveel liefde, vergeving en genade EN wij mochten zijn werktuig zijn.
We ervoeren een diepe aanraking van de Heilige Geest. Het filmpje duur 5 minuten en 35 seconden, een beetje lang misschien, maar we konden er echt niet verder in knippen😊.
Geniet er van en geef Hem alle eer.
Gods zegen,

Geert en Hermien
De video staat op onze Facebook pagina:
https://www.facebook.com/Bethshalomnijverdal/

Lieve mensen,

Het is alweer 8 oktober…we zijn al 3 weken van huis.
Wat hebben we veel zegen ontvangen en zijn er veel gevangenen, studenten en jong en oud in de kerk tot geloof in de Here Jezus gekomen. Aan Hem alle eer!!!
Na nu een paar dagen geen filmpjes….weer een filmpje… Nabumali High School😊
We hopen dat jullie er net zo van genieten als wij.

Hartelijke groeten en Gods zegen allemaal. Geert en Hermien

De video staat op onze Facebook pagina:
https://www.facebook.com/Bethshalomnijverdal/



Lieve mensen,

Elke dag gaan we weer op pad om te zingen en te vertellen over Gods onvoorstelbaar grote liefde. Elke keer worden we opnieuw verrast over de woorden en getuigenissen die wij samen mogen uitspreken en delen met de gevangen, studenten en het onderwijzend personeel. We proberen elke keer die momenten vast te leggen die er echt toe doen. Bijna altijd zijn die momenten erg intiem….God is aan het werk in de harten van iedereen die aanwezig is, ook in die van Hermien en mij (en vergeet Steven niet). Ook vandaag mochten we zien hoe onbeschrijflijk groot de liefde van de Here Jezus is. Heel veel studenten gaven hun leven voor de eerste keer aan de Verlosser van Wereld, Jezus Christus de Messias. En Hij….Hij vergaf de zonden en stortte Zijn liefde uit. Wat is Hij toch een geweldige God.
Hartelijke groeten van ons, bid voor ons, bid voor iedereen die Hem heeft aangenomen, dat het zaad van het evangelie in ‘Goede grond’ terecht is gekomen.
Zijn zegen toegewenst🙌🏻😊

https://www.facebook.com/Bethshalomnijverdal/photos/a.1596793957214267/2701714646722187/?type=3&theater&notif_t=page_post_reaction&notif_id=1570188699376959

Geert en Hermien

Lieve mensen,
Eerste weekend achter de rug! Jinja Prayermountain Vision For Africa: 2 scholen, de gevangenis en 2 kerkdiensten. Geweldige momenten gehad en diep geraakt door wat de Heer aan het doen is. Wij zelf zijn tot een dieper besef gekomen hoe groot Zijn liefde voor ons is😊

Linkje naar filmpje:
https://www.facebook.com/alwin.samsen/videos/o.1593642924196037/2099325093501769/?type=2&theater&notif_t=page_wall&notif_id=1569263163536547

Aangekomen in Oeganda afgelopen dinsdagavond rond 23.00. Vanochtend vertrokken vanuit Entebbe naar Jinja. Morgen begint het pas echt met 2 scholen, zaterdag de gevangenis, zondag kerkdiensten. Hartelijke groeten vanaf Prayermountain (Vision for Africa) Geert en Hermien


Lieve broeder en zusters van Beth Shalom, Zoals velen van jullie al weten gaan Hermien en ik op 17 september a.s. opnieuw naar Oeganda. De vele bevestigingen die we hebben ontvangen waren helder en duidelijk: GA! Het is Zijn opdracht om terug te keren en opnieuw een maand naar Scholen, Gevangenissen en Kerken te gaan, om over Zijn Liefde, Genade en Vergeving te spreken en te zingen. We bidden dat de Heer opnieuw voor vruchtbare aarde zal zorgen waarin het zaad van Zijn evangelie zal ontkiemen en dat velen de Here Jezus aan zullen nemen als hun Heer en Heiland. Ook nu weer heeft God ons duidelijk gemaakt dat we uitsluitend moeten gaan om te evangeliseren. Natuurlijk zullen we opnieuw wat onderhoud uitvoeren aan het Medisch Centrum en ook willen we proberen het Weduwen-project uit te gaan bouwen, maar de nadruk ligt bij Evangelisatie. Op dit moment zijn er al 10 gevangenissen, 21 scholen en ruim 10 kerkdiensten ingepland. We zullen door heel Oost-Oeganda trekken en in elk geval de volgende steden aandoen: Jinja, Pallisa, Soroti, Kumi, Mbale, Tororo, Busia en Iganga. We zullen ook deze keer informatie doorgeven over waar we zijn, wat we aan het doen zijn en wanneer we reizen, zodat er dan heel gericht gebeden kan worden. Ook zullen we weer wat filmpjes opsturen, zodat jullie een goede indruk krijgen over wat we aan het doen zijn en vooral wat de Heer aan het doen is. Bid vooral voor Gods leiding, bescherming en inspiratie tijdens deze Zendingsreis. Al jaren wordt dit Zendingswerk als Project gezien van Beth Shalom. Daar zijn we erg dankbaar voor. Zonder die geestelijke en financiële ondersteuning kunnen we het echt niet doorgaan met deze Opdracht. Jullie zullen begrijpen dat we ook deze keer financiële middelen nodig hebben. We willen jullie vragen of jullie een mogelijkheid hebben om ons financieel te ondersteunen. De kosten voor deze Zendingsreis liggen al snel boven de € 4000,-. Jullie kunnen ons financieel ondersteunen door een gift over te maken naar de het rekeningnummer van Beth Shalom onder vermelding van: ‘Mission Uganda Najaar 2019’ of via de GIVT-app en bijgaande QR-cod

Bovenal zijn we blij met de geestelijke ondersteuning die wij in eerdere jaren hebben ervaren en bevestigd hebben gezien in wat wij als opdracht van de Heer voor Oeganda hebben ontvangen. Wij wensen jullie allen Gods zegen toe. Hartelijke groet, Geert en Hermien Doldersum

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×